Конспект заняття з валеології для дітей середнього дошкільного віку на тему : "Наші вушка"

Підготувала та провела вихователь
Толочко Катерина Анатоліївна

Конспект заняття читайте далі...

/Files/images/den__zdorovya/20181122_092515.jpg

/Files/images/den__zdorovya/20181122_092211.jpg

/Files/images/animashki-linii-714.gif

Матеріали досвіду роботи Скрими Інни Володимирівни

/Files/images/zanyattya/skrima_suhomlinskiy/IMG_0224.JPG

/Files/images/zanyattya/skrima_suhomlinskiy/IMG_0258.JPG

/Files/images/zanyattya/skrima_suhomlinskiy/IMG_0276.JPG

/Files/images/zanyattya/skrima_suhomlinskiy/DSCN9446.JPG
Тема досвіду: «Використання творів
В. О. Сухомлинського в процесі ознайомлення дітей дошкільного віку з професіями дорослих»

Конспекти занять по темі досвіду читайте далі...

/Files/images/animashki-linii-714.gif

Серія навчальних тренінгів для вихователів

«Вчимося самі-навчаємо дошкільнят»

Навчальний тренінг провела: Харлан О.В., вихователь-методист ДНЗ «Ромашка», керівник гуртка зображувальної діяльності.

Мета навчальних тренінгів:

Продовження далі:

/Files/images/animashki-linii-714.gif

Конспект інтегрованого заняття для дітей старшого дошкільного віку за твором М. Пляцковського «Галоша» на тему:

«Як досягти своєї мрії»

/Files/images/zanyattya/radchenko/DSCN9411.JPGПідготувала та провела вихователь
Радченко Тамара Сергіївна

Мета : формувати у дітей поняття про те, що таке бажання, мрії; вчити аналізувати дії казкових персонажів, визначати кроки до здійснення своєї мрії, цінувати все, чим вони володіють; удосконалювати вміння робити висновки; розвивати уяву, фантазію, дрібну моторику рук; виховувати наполегливість у здійсненні своїх бажань і мрій./Files/images/zanyattya/radchenko/DSCN9438.JPG

Продовження далі...

/Files/images/animashki-linii-714.gif

Майстер клас
Тема: «Майстерня казкотерапії для педагогів»

Мета: використання казкотерапії на заняттях та в повсякденному житті; розвиток інтелектуальних здібностей , морально - етичне виховання через казкотерапію

Відповідальний: вихователь-методист
Гречок В.А

І засідання

Дата проведення 21.01.2016
Презентація тематичного тижня: «Сонечко і /Files/images/zanyattya/2.jpgхмаринка»

Зміст роботи
1. Конспекти занять на тиждень.
2. Мультимедійні презентації :
- «Пригоди краплинки»
/Files/images/drop-water-22942957.jpg
- «Як Сонечко і Хмаринка
працювали рятівниками»;
- Дидактична гра : «Де чия
робота»;
3. Система роботи в повсякденному житті.
4. Ілюстративний матеріал до казок, дидактичних ігор.



ІІ засідання

Дата проведення: 11.02.2016


1. Презентація вихователями казок терапевтичного спрямування

Конспект заняття з казкотерапії

« Допоможемо казковим героям »

Підготувала та провела практичний психолог Галичан М.Г.

Мета: корекція агресивності та небажаних форм поведінки в дітей, виховання доброзичливості.

Завдання: формування позитивних рис характеру та форм поведінки в дітей середнього дошкільного віку.

Продовження далі

/Files/images/zanyattya/SAM_4299.JPG

/Files/images/animashki-linii-714.gif

Конспект інтегрованого заняття з розвитку мовлення, ознайомлення з природою з елементами дослідницької діяльності для дітей середнього дошкільного віку за твором
В.Сухомлинського "Крапля роси" на тему:
"Чарівна краплинка"

/Files/images/zanyattya/radchenko/DSCN6670.JPGПідготувала та провела вихователь
Радченко Тамара Сергіївна

Мета: розширювати знання дітей про природу використовуючи твори В.Сухомлинського; розвивати монологічне мовлення, удосконалювати вміння переказувати твір близько до тексту; розвивати уяву, удосконалити знання дітей про воду, її здатність перебувати у різнихстанах ( рідкому, твердому, газоподібному); формувати вміння робити висновки; /Files/images/zanyattya/radchenko/DSCN6672.JPGрозвивати пізнавальну діяльність, бажання свідомо піклуватися про своє здоров'я, використовуючи різні способи загартування.

Продовження далі...

/Files/images/animashki-linii-714.gif

Конспект інтегрованого
заняття за твором В. Сухомлинського
«Як покарали зайця»
для дітей середнього дошкільного віку
на тему:
"Дружна родина"

Підготувала вихователь
Радченко Тамара Сергіївна /Files/images/zanyattya/radchenko/сканирование0002.jpg

Мета : Продовжувати ознайомлювати дітей з творами В. Сухомлинського. Закріпити уявлення про родину, дружні родинні стосунки, обов’язки одного перед одним, захист своєї родини. Формувати у дітей позитивні моральні якості (добро, співчуття, чесність). Розвивати діалогічне мовлення, збагачувати словниковий запас. Виховувати в дітей повагу до праці, бажання працювати і приносити користь своїй родині та викликати неприязнь до ледарів. Виховувати любов до своєї сім’ї, повагу до кожної її члена.

Продовження далі...

/Files/images/animashki-linii-714.gif

Конспект заняття для дітей старшого дошкільного віку з використанням мультимедійної презентації на тему:

/Files/images/IMG_1200.JPG

«Ми повинні бути відповідальними за свої вчинки»

за твором В.Сухомлинського «Чому здивувався Петрик»
Підготувала вихователь-методист Гречок В.А.

Мета :

- Вчити дітей розрізняти та оцінювати сплановані та випадкові дії людей, позитивні і негативні вчинки. Формувати поняття про те, як емоції, почуття впливають на моральний вибір.
- Закріпити та розширити знання про: різні види природних та штучних матеріалів, їх властивості; різні види метеликів, спосіб їх життя; правила безпечної поведінки в довкіллі.
- Розвивати мислення, пізнавальний інтерес до навколишнього світу, зв’язне мовлення, вміння доводити свою думку.
- Формувати художньо-естетичні смаки.
-Вчити дітей бути відповідальними за свої вчинки, вміти управляти та керувати своїми емоціями.
- Виховувати позитивні моральні якості: чесність, сміливість, співчуття.

Матеріали: цифри в межах 5 на кожну дитину; набір карток або вази, виготовлені з різних природних матеріалів; вази та метелики виготовлені з паперу, картону, серветок, намистинок, пластиліну, тканини, пластику та ін; картинки з зображенням спланованих та випадкових дій людей, ілюстрації до твору В.Сухомлинського «Чому здивувався Петрик».
Продовження далі...

/Files/images/animashki-linii-714.gif

Конспект заняття з пріоритетом логіко-математичних завдань для дітей молодшого дошкільного віку на тему:
«Подорож Колобка»

/Files/images/zanyattya/radchenko/IMG_0018.JPGПідготувала та провела вихователь
Радченко Тамара Сергіївна

Мета: розширювати знання дітей про /Files/images/zanyattya/radchenko/IMG_0014.JPGявища природи та довкілля;продовжувати вчити дітей орієнтуватися в просторі (вгорі-внизу, ліворуч-праворуч); закріпити знання про геометричні фігури (круг, квадрат), порівнювати їх з образами казкових героїв та предметами навколишнього; порівнювати предмети за висотою; розвивати дрібну моторику рук, зорове відчуття, наочно-образне мислення, виховувати доброзичливість. /Files/images/zanyattya/radchenko/IMG_0030.JPG

Продовження далі...

/Files/images/animashki-linii-714.gif


«Секрети здоров’я від гарбузової родини»

Інтегроване заняття для старших дошкільнят з пріоритетом природничих, валеологічних логіко-математичних завдань.

Підготувала та провела вихователь Жураковська Т.П.

/Files/images/IMG_0059.JPG

/Files/images/IMG_0075.JPG

Програмовий зміст:
1. Закріпити знання дітей про роль овочів у житті людини.
2. Формувати поняття здорового способу життя: користь натуральних продуктів харчування; значення культурно-гігієнічних навичок.
3. Продовжувати вчити порівнювати предмети між собою, знаходити спільні і відмінні ознаки, давати обгрунтовану відповідь на запитання, доводити правильність своїх суджень.
4. Розвивати естетичні смаки, викликати радісні емоції від отриманої інформації.

/Files/images/IMG_0149.JPG

Матеріали: свіжі овочі, іграшковий Карлсон, геометричні фігури, картки з зображенням овочів, гарбуз натуральний, овочеві соки ( томатний, гарбузовий, морквяний), гарбузова каша, овочеві салати, чіпси, зайчик
( іграшковий або хлопчик, який грає роль зайчика).

Продовження далі...

/Files/images/animashki-linii-714.gif

Конспект інтегрованого заняття
логіко – математичного спрямування
з елементами дослідницької діяльності
для дітей старшої групи на тему:
“Подорож повітряної кульки”

Підготувала і провела вихователь Комендант М.М.

/Files/images/изображения 043.JPG


Мета: Закріпити та систематизувати знання дітей про повітря, що нас оточує. За допомогою дослідів переконати дітей , що повітря є скрізь: у воді, землі, організмі людини. Узагальнити знання дітей про необхідність повітря для всього живого, про чинники, що забруднюють повітря і про те, що його очищають зелені насадження, сніг, дощ.

/Files/images/изображения 054.JPG

Виховувати у дітей впевненість в тому, що лише коли люди дбатимуть про чистоту повітря, можливе здорове існування людини в довкіллі. Удосконалювати навички прямого і зворотнього рахунку в межах 10, вправлятися у складанні та розв’язанні простих задач та орієнтації у просторових відношеннях ( на аркуші паперу в клітинку) під час виконання графічного диктанту.

/Files/images/изображения 038.JPG


Розширити знання дітей про явище природи – вітер, як потік повітря, про його характер, значення для людини (корисну і шкідливу дію).
Розвивати мовлення дітей: вчити добирати означення, що характеризують вітер: «добрий», «злий»; уміння пояснити значення слів-ознак, та назв його стану. Розвивати психічні процеси: спостережливість, мислення, увагу, уяву, пам’ять. Виховувати бажання досліджувати і бережливе та турботливе ставлення до природного оточення.

Продовження далі ...

/Files/images/animashki-linii-714.gif

Як Петрик вдома залишився сам


Авторська казка для дошкільнят з безпеки життєдіяльності.
Підготувала вихователь Перевера А.В.

/Files/images/iscSQA05-U4.jpgЗранку Петрик рано встав, що робити й сам не знав.
В мами ж справи термвнові.
Хоч виходить на хвилину, та турбується про сина.
А синок удома сам. Каже :
- Я дорослий, мам.
Мама все вже розказала, показала й наказала:
- Ти удома сам лишайся і з Тимком тихенько грайся.

1. Тільки мама за поріг у Петра вже безліч ігр.
Він відважний капітан, підкорює океан.
В ванні флот він влаштував й сам у воду ледь не впав.

/Files/images/7TpE1dHg9ro.jpg2. Потім зайчика узяв,
на балкон із ним помчав,
Він стрибав і пустував
Зайчик вниз на землю впав.
Петрика ж Тимко спіймав
Й від падіння врятував.

3. Тут хтось в двері подзвонив
Петрик майже вже відкрив
Та Тимко йому сказав:
« Ти знайомого впізнав?
Чи на когось ти чекав?
Те, що мама говорила, пам’ятай.
Незнайомцям двері ти не відчиняй".

Далі цікавіше...

/Files/images/animashki-linii-714.gif

Кiлькiсть переглядiв: 9850